Salam Pengenalan

Salam buat semua..Tiada apa yang istimewa tentang blog ini..Sekadar ingin berkongsi minat dan maklumat buat penggemar aktiviti luar macam aku ni...Tiade yang dalam rumah mahu pun yang dalam kelambu...hanye yang di luar rumah dan luar kelambu sahaje adenye...

Monday, February 22, 2010

SRI ISKANDAR MTB EXPLORATION 2010




SRI ISKANDAR MTB EXPLORATION 2010 dah pun berlalu pade 21 Februari 2010....Terlebih dahulu aku nak ucapkan tahniah kepada pihak penganjur dan penaje...bagi aku SRI ISKANDAR MTB EXPLORATION 2010 satu penganjuran yang berjaye...memang seronok berkayuh dan menolak basikal mase tu...aku pun tak nak mengulas panjang...Sape yang pegi pastinye aku rase bersetuju SRI ISKANDAR MTB EXPLORATION 2010 memang telah dilaksanakan dengan baik...

Ape yang aku nak perkatekan cume sesuatu yang mungkin boleh kite kongsi dan renungkan bersame...Aku menyertai SRI ISKANDAR MTB EXPLORATION 2010 bersame dengan kawan2 dan dua orang budak yang masih di bawah umur...Mamat anak member aku dan Syamim(Acik) anak aku...kesemue kami 15 orang...yang paling kecik Acik le...Baru 12 tahun...

Aku bawak budak kecik ni dengan rase bimbang...Persoalan yang paling besor.."Mampu ke bebudak ni bekayuh 50km offroad.."Itu je bermain difikiran aku...Bile terpisah dengan bebudak ni kerane tayar aku pancit..Mengelabah aku..Jenuh tipon kawan2 mintak tolong tengokkan bebudak ni...Namun hakikat sebenornye bebudak yang kite sangke tak kuat ni jauh mempunyai semangat dan iltizam untuk meghabiskan kayuhan..Langsung tak merungut...malah seronok..Anak aku masih asyik bercerite pengalamannye tu berkali-kali pade sape je yang sanggup nak dengor...Mamanye pun dah naik letih dengor die bercerite...

Hakikatnye...budak2 pun punye daye tahan macam orang dewase...Malah mungkin lebih tahan lagi dari kite yang dah tue...aku le tu...he..he..he...Lagi pun dalam mane2 jamboree MTB semue yang berkayuh cukup sporting..Semue sentiase prihatin bile tengok bebudak berkayuh..Same2 tolong jage keselamatan bebudak tu...Aku nak ucap terime kasih banyak2...Jadi...kalau ade yang masih ragu2 nak ajak anak2 bekayuh...buangkan rase ragu2 tu...Ajak le anak2 same2 berkayuh...Daripade kite biorkan anak2 merempit di jalanraye...selamat berkayuh...



No comments:

Post a Comment