Salam Pengenalan

Salam buat semua..Tiada apa yang istimewa tentang blog ini..Sekadar ingin berkongsi minat dan maklumat buat penggemar aktiviti luar macam aku ni...Tiade yang dalam rumah mahu pun yang dalam kelambu...hanye yang di luar rumah dan luar kelambu sahaje adenye...

Wednesday, February 3, 2010

Kinabalu


Mama,Caer,Acik,Angah & Along..

Gunung Kinabalu setinggi 4095m dari aras laut..Tinggi wooo..Semput nafas aku daki gunung ni...Lebh2 lagi bile dah sampai Mempening...Memang pening bile melangkah laju2..Tak cukup nafas...Dah 4 kali aku daki....Tapi tak juge jemu2..Malangnye nk pegi selalu tak mampu le...Tambang kapal terbang mahal..Kalau ade sape2 nak sponsor aku pegi sane sile le..he..he..he...
Pengalaman aku paling best daki gunung ni tahun 2006..Aku bawak anak bini aku sekali..Jenuh aku race dengan anak2 aku..Rupenye budak2 ni daki gunung laju beno..Aku ingat budak2 tak kuat..Rupenye aku yang dah tak kuat...Digelak dek anak2 aku...
Kagum aku dengan porter yang ari2 turun naik gunung tu..Punye le laju diorang daki..Siap bawak beban berat lagi termasuk le pikul tong gas..respek...respek....Tak padan dengan badan kecik..Makan ape diorang tu tak tau le aku....

No comments:

Post a Comment