Salam Pengenalan

Salam buat semua..Tiada apa yang istimewa tentang blog ini..Sekadar ingin berkongsi minat dan maklumat buat penggemar aktiviti luar macam aku ni...Tiade yang dalam rumah mahu pun yang dalam kelambu...hanye yang di luar rumah dan luar kelambu sahaje adenye...

Tuesday, January 26, 2010

Bukan Alasan.....

Aku dan ank aku umur 3 tahun

Ade juge le kawan-kawan yang bagi alasan kene jage anak bile ajak kayuh..Ade yang bini pegi kursus..bini meeting dan macam-macam lagi..Jadi kene le dok rumah jage anak..Biasenya, anak yang masih kecik le..Ni aku bagi sebagai lontaran idea jerr..Bawak anak tu kayuh sekali kan lebih baik dari dok rumah je..Tapi aku nak peringat le..Bawak anak pastikan keselamatannye dulu..Jangan kayuh di jalan sibuk..Pastikan anak tu pakai helmet dan berkasut..Tak lupe juge le pakai selor dan baju..Yang lain-lain tu lu pikir le sendiri...

No comments:

Post a Comment