Salam Pengenalan

Salam buat semua..Tiada apa yang istimewa tentang blog ini..Sekadar ingin berkongsi minat dan maklumat buat penggemar aktiviti luar macam aku ni...Tiade yang dalam rumah mahu pun yang dalam kelambu...hanye yang di luar rumah dan luar kelambu sahaje adenye...

Monday, January 25, 2010

Sejarah penubuhan kelab

Aku ni bukan le minat dengan komputer pun..Kawan-kawan dok membising suruh buat..Satu malam tu lepas kayuh dok menyembang le pasal blog ni..Ade le sorang kawan yang ajenya pandai bab-bab komputer dan blog memblog ni..Katenye ape le salanya berkongsi maklumat dan pengelaman..Aku pu akur juge le dengan kate-kate kawan tu..Sementelah pun die nak tolong ajor aku pasal blog..Aku pun angguk kepale dan bermule le blog ni..Yang tetengok blog ni kalau ade nak tumpang sekaki sile le Kalau nak join group kayuh aku pun boleeyy..Dengan syarat le...
1. Mesti ada basikal, basikal tua sendiri mau ingat le beb.....
2. Mesti ada jantina, tak kisah lah jantan ke betina.....
3. Kayuh lambat ke laju2 tak kesah...
4. Mesti tak de TB ( Takut Bini ), penyakit ni bahaya sebab boleh merosakkan segala
program terutama mase nak kayuh luor negara(Siam)....
5. Mesti tak kemut, sebab aktiviti puak kiter ni kadang kala perlukan sumbangan fulus mania. Tapi biasanya ciput je collection nyer.
6. Bior le dah cukup umor..Kalau tak cukup umor ajak mak bapak korang sekali..
7. Mesti baru kenei basikal, jadi kalau ada yang otai2 tu nak join gak group ni, buat-buat le poyo..Takut bebudak ni pepak rewak..
8. Abih dahhh………………………………… cukuplah tu……

Amacam rasenyer….. boleh masuk angin.. kalo rase belaga angin jgn lee…. Aper lagi bikers solo …. Moh kite……

2 comments:

  1. Tahnioh... hebat blog nih... wakakakak... semoga lebih maju jaye lagi..

    wei, teman nok beli besika... teman udoh ketagih nih..

    ReplyDelete