Salam Pengenalan

Salam buat semua..Tiada apa yang istimewa tentang blog ini..Sekadar ingin berkongsi minat dan maklumat buat penggemar aktiviti luar macam aku ni...Tiade yang dalam rumah mahu pun yang dalam kelambu...hanye yang di luar rumah dan luar kelambu sahaje adenye...

Monday, January 25, 2010

Kisahnye....

Entah ape mulenye aku pun tak tau..Dari kecik lagi aku ni memang jenis yang lasak dan nakal sangat-sangat..Mandi sungai, masuk hutan, mancing, kayuh basikal keliling kampung, panjat pokok dan entah ape-ape lagi dah memang jadi kegemaran..Emak bapak aku pun pening kepale dengan aku..Sampai sekarang ni aku memang gemor sangat dengan aktiviti lasak..Sekarang ni aku pulak dah naik pening dengan anak-anak aku..Agaknye genetik aku dah turun pade deme..Akak-anak aku pun macam aku juge..lasak bebenor..Tapi, sekarang ni baru le aku sedor..Semue aktiviti tu ade pekdahnye kalau dibuat dan dirancang dengan baik..Boleh jadi satu aktiviti sihat bersame keluarge..

No comments:

Post a Comment